صنعت نفت و گاز

پلی یورتان در صنعت نفت و گاز

پلی یورتان از جمله محصولاتی است که به خاطر تنوع زیاد آن، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از پلی یورتان در صنعت نفت و گاز نیز بسیار رایج است. به همین دلیل است که شرکت صنایع پلی یورتان قهرمانی تمام تلاش خود را کرده تا تمامی محصولات مورد نیاز در این صنایع را تولید کند و در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار دهد.

 

دلیل استفاده از پلی یورتان در صنعت نفت و گاز چیست؟

از جمله مهم ترین مشکلاتی که در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی با آن رو به رو هستیم، اتلاف انرژی، نفوذ رطوبت، خوردگی و سایش خطوط انتقال آن ها در اثر برخورد با مواد شیمیایی و اسیدی و قلیایی و … می باشد که بر روی لوله های خطوط انتقال رخ می دهد. به همین دلیل است که متخصصین این صنایع به دنبال راه هایی برای جلوگیری از بروز این مشکلات هستند. صنایع پلی یورتان قهرمانی با طراحی و تولید انواع محصولات مورد نیاز در صنایع مختلف سعی دارد از بروز این گونه مشکلات در صنعت نفت و گاز جلوگیری نماید از همین رو استفاده از پلی یورتان در این صنایع بسیار کاربردی و مفید است.

 

فوم پلی یورتان  و یا اسپری فوم عایق حرارتی مورد استفاده در صنعت نفت و گاز چیست؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم صنایع پلی یورتان قهرمانی محصولات مختلفی را برای استفاده در صنایع مختلف از جمله صنعت نفت و گاز تولید می کند. در ادامه می خواهیم به فوم پلی یورتان و یا اسپری فوم عایق حرارتی اشاره کنیم.

لوله هایی که برای انتقال نفت و گاز کاربرد دارند در اثر عوامل مختلف می توانند آسیب دیده و منجر به اتلاف انرژی شوند. به همین دلیل با استفاده از فوم پلی یورتان و اسپری فوم عایق حرارتی بر روی این لوله ها، از بروز هر نوع اتلاف انرژی و آسیب به آن ها می توان جلوگیری کرد.

با استفاده از این محصول، یک غشای محافظتی ضد نشت در سطح بیرونی لوله ها و مخازنی که در صنعت نفت و گاز استفاده می شوند، ایجاد می شود در نتیجه روغن، مایعات خورنده موجود در لوله ها و مخازن، خیلی خوب آب بندی می شوند.

 

16 مزیت مهم استفاده از فوم پلی یورتان در صنعت نفت و گاز چیست؟

استفاده از فوم پلی یورتان و اسپری فوم عایق حرارتی، در این صنایع مزایای زیادی دارد زیرا محصولات آن دارای طیف گسترده ای از نرمی ژلاتین تا سختی استخوان می باشد. در ادامه به برخی از مهم ترین مزیت های استفاده از آن ها در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی می پردازیم.

 

1- از آن جایی که تغییرات دمایی و یخ زدگی بر کیفیت مواد ذخیره شده مخازن و لوله های انتقال تاثیر منفی می گذارد، می توان با کمک فوم پلی یورتان و اسپری فوم عایق حرارتی، عایق بندی مناسبی برای آن ها ایجاد نمود تا به صورت کاملا مستقیم اثر گذاری آن را بر پایداری محصولات در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی مشاهده نماییم.

 

2- استفاده از این محصولات پلی یورتان تولید شده در صنایع پلی یورتان قهرمانی، باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

 

3- طول عمر این محصولات زیاد و بالای 30 سال است در نتیجه تا سالیان طولانی نیازی به تعویض و تعمیر محصولات مورد استفاده وجود نخواهد داشت.

 

4- این محصول عایق حرارتی با کارایی بالایی را ایجاد خواهد کرد.

 

5- در ترکیب این محصول پلی یورتان، عوامل تخریب کننده لایه ازن، CFC یا فرمالدهید وجود ندارد.

 

6- این محصول به راحتی به انواع سطوح فلزی و بتنی می تواند بچسبد.

 

7- از خوردگی و ساییدگی مخازن و لوله ها جلوگیری می کند.

 

8- تعمیر و نگه داری ساده و راحتی خواهد داشت زیرا با خواص عالی مکانیکی خود از وارد شدن صدمات جلوگیری خواهد کرد.

 

9- بعد از استفاده از فوم پلی یورتان، امکان رنگ کردن سطح وجود دارد.

 

10- میزان R-value بالایی دارد یعنی در کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه های مربوط به گرمایش و سرمایش تاثیر گذاری زیادی دارد.

 

11- در برابر رطوبت نیز مقاومت بسیار خوبی داشته و پایین ترین ضریب جذب رطوبت را دارد.

 

12- در برابر بسیاری از حلال ها و مواد شیمیایی مانند تینر، استون و … ، مواد اسیدی و قلیایی مقاوم است.

 

13- به طور کلی فوم پلی یورتان استحکام و مقاومت بالایی دارد.

 

14- در برابر تخریب محیط زیست مقاومت زیادی دارد.

 

15- این محصول به راحتی و با سرعت بالایی قابلیت اجرایی دارد.

 

16- درزها را به خوبی می تواند پوشش دهد و متناسب با محل عایق بندی در نقاط پیچیده و سخت و دور از دسترس مانند زانویی ها، شیرآلات، اتصالات و … قابلیت شکل پذیری عالی دارد.

 

صنایع پلی یورتان قهرمانی با اشراف بر تمامی این مزیت ها به دنبال تولید محصولاتی است که نیاز شما را در صنایع مختلف از جمله صنعت نفت و گاز و پتروشیمی برطرف نماید به همین دلیل محصولات پلی یورتان تولید شده در این صنعت از تمامی این مزیت های مهم برخوردار می باشند.

 

قیمت اسپری و فوم پلی یورتان چقدر است؟

با توجه به نوسانات بازار، محصول مورد نیاز شما و تعداد و حجم آن، قیمت اسپری و فوم پلی یورتان محاسبه می شود به همین دلیل یک قیمت ثابت را نمی توان برای آن محاسبه نمود. شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر از جزئیات قیمت این محصول با مشاوران و کارشناسان ما در صنایع پلی یورتان قهرمانی تماس بگیرید و از راهنمایی های این افراد استفاده نمایید.

 

 

صنایع پلی یورتان قهرمانی؛ تولید کننده پلی یورتان مورد نیاز در صنعت نفت و گاز

اگر به دنبال محصولات پلی یورتان برای استفاده در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی هستید بهترین انتخاب شما، صنایع پلی یورتان قهرمانی با بیش از یک دهه فعالیت و تجربه است. زیرا این مجموعه با استفاده از تخصص و تجربه متخصصین مختلف در این زمینه، به تولید محصولات مورد نیاز شما عزیزان در صنایع مختلف اقدام کرده است و رضایت شما مصرف کنندگان گرامی را مهم ترین هدف خود قرار داده است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصولات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

 

مشاوره رایگان تلفنی