طراحی و ساخت بزرگترین مجموعه کلاستر هیدروسیکلون پلی یورتان در ایران

طراحی و ساخت بزرگترین مجموعه کلاستر هیدروسیکلون پلی یورتان در ایران

مشاوره، طراحی و ساخت مجموعه کامل کلاستر هیدروسیکلون شامل 6 عدد هیدروسیکلون پلی یورتان سایز 250 (10اینچ) برای اولین بار در ایران توسط صنایع پلی یورتان قهرمانی.

هیدروسیکلون پلی یورتان ساخت صنایع پلی یورتان قهرمانی برای کاربردهای جدایش در کلیه فرآوری های معدنی با تمرکز بر بازیابی آب و بدست آوردن ذرات هدف با سایز تعریف شده در صنعت معدن و فولاد مورد استفاده قرار می گیرد از ویژگی ها و مزایای هیدروسیکلون های پلی یورتان می توان به مقاومت عالی در برابر سایش، جداسازی دقیق میکرونی، دارای قطعات ثابت و بی حرکت، فضای کوچک مورد نیاز برای نصب، نصب آسان و کارکرد ساده وتعمیر و نگه داری راحت اشاره کرد.

صنایع پلی یورتان قهرمانی با بهره گیری از مشاوران خبره و کادری متخصص و برخورداری از تجربه تولید انواع هیدروسیکلون های تمام پلی یورتان و فلزی لاینر پلی یورتان در سایزهای 150، 250 و 350 برای حوزه های مختلف فرآوری معدن از جمله کنسانتره سنگ آهن، موفق به طراحی و  ساخت  مجموعه کامل خوشه 6 عددی هیدروسیکلون پلی یورتان با سایز 250(10اینچ) شده است.

هیدروسیکلون های بکار رفته در این کلاستر، بدست متخصصان این مجموعه طراحی و تولید شده و در حال حاضر در حوزه های مختلف فرآوری معدنی از جمله سنگ آهن در ایران نصب و در حال فعالیت می باشد و در یکی از واحد های کنسانتره سنگ آهن متخصصان مربوطه با ورودی D80  برابر با 180میکرون موفق به بدست آوردن سرریز خروجی با D80  برابر با 38 میکرون شده اند که این اعداد نشان دهنده کارکرد بسیار عالی این نوع هیدروسیکلون در فرآوری مواد معدنی می باشد.

مجموعه کامل کلاستر 6 عددی با هیدروسیکلون های سایز 250 پلی یورتان برای اولین بار در ایران توسط صنایع پلی یورتان قهرمانی  طراحی و ساخت شده است که محل استفاده این تجهیز در فرآوری سنگ آهن می باشد که این تجهیز به دلیل استفاده از هیدروسیکلون های پلی یورتان و نیز تعداد این هیدروسیکلون ها در یک خوشه منحصربفرد بوده و برای اولین بار در ایران طراحی و ساخت شده است.

با توجه به اهمیت و لزوم استفاده از هیدروسیکلون در خطوط فرآوری مواد معدنی و مزایای هیدروسیکلون های پلی یورتان نسبت به سایر هیدروسیکلون ها، این مجموعه آمادگی خود را جهت مشاوره، طراحی و ساخت کلیه هیدروسیکلون های پلی یورتان و کلاستر در انواع سایز و ابعاد اعلام می دارد.

این مجموعه با تکیه بر دانش، تجربه و وجدان کاری و شعار کیفیت- طراحی- مشاوره- تولید ملی تمام تلاش خود را در جهت تولید کالای با کیفیت و کمک به ارتقای صنعت کشور عزیزمان ایران می نماید.

از دیگر تولیدات صنایع پلی یورتان قهرمانی می توان به تولید انواع توری سرند پلی یورتان جهت مصارف آبگیری و دانه بندی از سایز چشم 100میکرون به بالا اشاره کرد.

مشاوره رایگان تلفنی